torstai 25. syyskuuta 2014

näinä päivinä

Uskotko sinä?

I MAANANTAI, varma mielipide

En minä usko mihinkään, minkä olemassaoloa ei tiede todista.
En minä ole lapsi.
En minä ole tyhmä.
En minä usko satuun, en edes sinuun.

ihmiskunnan syöpä
pitää hoitaa pois
järjestelmällinen toimintasuunnitelma manifesti sääntö ohjelma

onhan se hyvä
pitää järki jalustalla

II TIISTAI, epäilys

Minäkään en usko.
- itseeni
kyllä pelastukseen profeettaan melkein kaikkiin
keltaisiin sanoihin siinä pyhässä paperinipussa
niihin pyhiin, joita joukossamme elää ja on
niihin pyhiin
arkipyhiin
sakraaliin sakaaliin
  sekin raatelee.

yhtä sekaisin me kaikki. tappelen maanantaisin tiistain kasvoja vastaan.
Olen eri mieltä (taas) huudan, sekaisin. Eksynyt ja aina vailla
luottamusta

kukapa minuun, niin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tämä on runoblogi. Muistathan, että kaikki ei ole henkilökohtaista!